Ίσως κάποιος αναγνώστης να αναρωτηθεί γιατί
αναφερόμαστε με την ανάρτηση αυτή στην Χρυσή Αυγή κι όχι στα άκρα της άλλης
πλευράς. Αφού διαβάσει βέβαια ο αναγνώστης τα όσα φρικτά έχουν γραφτεί από τους ηγέτες
της Χ.Α. ενάντια στην Ορθόδοξη πίστη θα καταλάβει.
Όμως, να τονίσουμε κατηγορηματικά ότι είμαστε ενάντια σε κάθε μορφής βίας, συνεπώς και στον Σταλινισμό και στην δικτατορία του προλεταριάτου
και σε κάθε άκρο, που αντί για την Αγάπη πρεσβεύει το μίσος και θεωρεί
ότι «ο οποισδήποτε σκοπός αγιάζει τα μέσα». Επίσης διαφωνούμε κάθετα
με την βία που επιχειρεί να δικαιολογήσει ο φονταμενταλιστικός προτεσταντικός
«χριστιανισμός», και με οποιουδήποτε είδους «σταυροφορία», διαφωνούμε με κάθε
μορφής ολοκληρωτισμό, κόκκινο, μαύρο, θρησκευτικό, ισλαμικό κλπ.
Αγαπάμε την πατρίδα μας και τον πολιτισμό μας σε όλη την
μακραίωνη ιστορία της, αλλά διαφωνούμε με τις ακραίες αρχαιολατρικές θρησκείες
του μίσους και του παραλογισμού.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Ορθόδοξη πίστη δεν είναι μια ακόμα θρησκεία, αλλά ζωντανή σχέση με τον Σταυρωμένο και Αναστημένο Χριστό, στον Τριαδικό Θεό της Αγάπης, όπως καταγράφται από την ζωντανή παράδοση των Αγίων και των Πατέρων της Εκκλησίας και διατυπώνεται στο Ευαγγέλιο.
Πιστεύουμε ακράδαντα ότι η Ορθόδοξη πίστη δεν είναι μια ακόμα θρησκεία, αλλά ζωντανή σχέση με τον Σταυρωμένο και Αναστημένο Χριστό, στον Τριαδικό Θεό της Αγάπης, όπως καταγράφται από την ζωντανή παράδοση των Αγίων και των Πατέρων της Εκκλησίας και διατυπώνεται στο Ευαγγέλιο.
Απόσπασμα από άρθρο του Βασίλη Αργυριάδη,
που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΣΥΝΑΞΗ (Μάρτιος 2013) με τίτλο, «Τέσσερις
πλάνες κι ένα βιβλίο». (Το άρθρο έχει με αφορμή το βιβλίο «Μαύρη Βίβλος της
Χρυσής Αυγής» του Δημ. Ψαρρά, εκδ. ΠΟΛΙΣ 2012)
… Για την ιδεολογία της Χρυσής
Αυγής ο χριστιανισμός είναι τμήμα του «απεχθούς» Εβραϊσμού. Αναφέρει
η Διακήρυξη
των Ιδεολογικών Αρχών τους: «Ο Ιουδαιοχριστιανισμός... με
το ισοπεδωτικό του μικρόβιο και το μεσσιανικό του κήρυγμα, έφθειρε
και ανέτρεψε τις παραδοσιακές δομές των αρχαίων κοινωνιών... Έτσι αυτή η θρησκεία των δούλων
και των Εβραίων προσέλαβε τις διαστάσεις μιας οριζόντιας επιδημίας
που σταδιακά πρόσβαλε ολους τους λαούς της Ευρώπης, για να καταστεί
στη συνέχεια και για πολλούς αιώνες το δεσμωτήριο του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού»
[σ. 238].
Και στο περιοδικό τους οι χρυσαυγίτες
δηλώνουν απερίφραστα το 1981: «Είμαστε
παγανιστές γιατί στη θέση των ηρώων και των φιλοσόφων μας δεν θα μπορέσουμε
ποτέ να βάλουμε προφήτες σκοτεινούς και βασιλιάδες αιμοσταγείς ενός
άξεστου νομαδικού λαού... Είμαστε εξτρεμιστές γιατί η ιστορία
γράφεται από παράτολμους δημιουργούς με μεταφυσικές παρορμήσεις
και όχι από φιλήσυχα ανθρωπάκια, υπηρέτες της Εβραϊκής σαπίλας»
[σ. 39].
Το «άνοιγμα» που έχει κάνει
στην Ορθοδοξία η Χ.Α., από τη στιγμή που εισήλθε στο κοινοβούλιο, έχει
συγκεκριμένη ερμηνεία: «Πιστεύουμε σε έναν Ελληνικό Χριστιανισμό...»,
γράφει ο Ν. Μιχαλολιάκος, «Βλέπουμε
στη γλυκιά μορφή της Παναγίας-Στρατηγού την Παλλάδα-Αθηνά (!), βλέπουμε
στην εορτή των Χριστουγέννων την
ημέρα του Ανίκητου Ήλιου (!), στην
ημέρα της Αναστάσεως όχι το εβραϊκό Πάσχα, αλλά τα ανθεστήρια (!)»
[σ. 248].
Το «άνοιγμα» έχει επίσης συγκεκριμένα
πλαίσια (τα πλαίσια που έχει ήδη θέσει στην ιστορία η ναζιστική Γερμανία):
«Οφείλουμε να θυμηθούμε τη στάση
που κράτησε απέναντι στη θρησκεία η Εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία
του Τρίτου Ράιχ... Λέγοντας οι Γερμανοί Εθνικοσοσιαλιστές ότι
πιστεύουν σε ένα "θετικό χριστιανισμό" εννοούσαν ακριβώς
αυτό: ότι η θρησκεία είναι επιθυμητή, εφόσον δεν στέκεται εμπόδιο
στις εθνικές και φυλετικές επιδιώξεις του Κράτους», αναφέρει το περιοδικό
έντυπο της Χ.Α. [σ. 230]. Με άλλα λόγια, για τη Χ.Α., ο χριστιανισμός
είναι ανεκτός, υπό την προϋπόθεση ότι θα αποκηρύξει τον πυρήνα
της Καινής Διαθήκης και ολόκληρη την Παλαιά...
Ας μας επιτραπεί στο σημείο αυτό να εκθέσουμε
κάποια ακόμη ντοκουμέντα του βιβλίου του Δημήτρη Ψαρρά, ζητώντας εκ προοιμίου συγγνώμη
από τους ευαίσθητους αναγνώστες, για κάποιες ολότελα ανάρμοστες εκφράσεις
που τα ντοκουμέντα αυτά περιλαμβάνουν.
Ποίημα του Νίκου Μιχαλολιάκου: «Σιγή στο δάσος παγερή, οσμή εγκλήματος·/ σύλληψις της στιγμής
και ανθρωποθυσία./ Τραγόμορφος επρόβαλε του Μύθου νοσταλγός,/ Σατανικά
υπέροχος, ο Μέγας Παν./ Ώρα του δειλινου, το σκότος ανατέλλει/ και οι
εξόριστοι της μέρας/ οι εωσφόροι, οι ποιητές ξυπνούνε·/ ηδονικά με
βλέμμα κόκκινο, θολό τυραγνισμένο/ μιά κίτρινη Σελήνη που προβάλλει
αντικρίζουν/ και τα στοιχειά της νύχτας ξαναζούνε,/ οι μονομάχοι, οι
κρεμασμένοι και οι συνωμότες./ Και Αυτός στη μέση του Ναού,/ στο κέντρο
της τεράστιας αιμάτινης κηλίδας,/ στο βάθρο του Βωμού./ Τραγόμορφος,
Σατανικά υπέροχος/ την ώρα δοξάζει της θυσίας,/ των ευγενών ενστίκτων
και της βίας,/ Αυτός ο Αιώνιος Κυβερνήτης, ο Μέγας Παν». Το ποίημα φέρει
τον τίτλο «Ο Μέγας Παν» και όλως περιέργως θυμίζει το διάσημο έργο «Ύμνος
στον Πάνα», του διαβόητου σατανιστή του 20ου αιώνα Άλιστερ Κρόουλι.
Η ομοιότης θα ήταν
σύμπτωση απλή (έστω και «διαβολική»), αν η αποκρυφιστική οργάνωση
του Άλιστερ Κρόουλι (της οποίας μέλος, κατά τη διεθνή νεοναζιστική
παραφιλολογία, ήταν και ο Αδόλφος Χίτλερ) δεν έφερε το όνομα Ερμητικό
Τάγμα της Χρυσής Αυγής [σσ. 286-288 και 276),
Σε μια άλλη ποιητική συλλογή (του Οδυσσέα Πατεράκη), ο Πρόλογος
είναι γραμμένος από
τον Νίκο Μιχαλολιάκο. Στη συλλογή αυτή περιέχεται
το εξής στιχούργημα: «Σκύψε·
τα χέρια σου άπλωσε και πάρε την ψυχή μου-/ σ' εσένα ανήκει,
ω Σατανά, κι εδώ και μπρος και πάντα,/ γιατί το τόλμησα κι εγώ, το πως
να το ρωτήσω,/ γίνεται να 'ναι δίκαιος, ο δημιουργός της πλάσης». Η ποιητική συλλογή φέρει τον εύγλωττο τίτλο Το
Αστραφτερό σκοτάδι του Εωσφόρου και στον Πρόλογο
έχει γράψει γι' αυτή ο Νίκος Μιχαλολιάκος: «Εκείνο το οποίο προσωπικώς
περισσότερο τιμώ εις το Αστραφτερό σκοτάδι του Εωσφόρου είναι η Πνευματική Τόλμη και η Ιδεολογική Συνέπεια. Η Πνευματική
Τόλμη ενός νέου ανθρώπου να μην υπολογίζει τον σκοταδισμόν είκοσι
αιώνων και να τολμά αναφοράς εις τους παλαιούς απωλεσθέντας παραδείσους,
οι οποίοι συγχρόνως είναι και οι μελλοντικοί κόσμοι των ονείρων μας,
τα οποία με την βούλησίν μας θα γίνουν πραγματικότης» [σ. 289].
Ο βουλευτής και μέλος της Κεντρικής
Επιτροπής της Χ.Α. Γιώργος Γερμένης (γνωστός και με το ψευδώνυμο
«Καιάδας») παραβρέθηκε στις 8.9.2012 στο
Πανηγύρι της Παναγίας Παντοβασίλισσας στη Ραφήνα, επικεφαλής κλιμακίου
της Χ.Α. (ήταν τότε που έγιναν και τα επεισόδια με τους μικροπωλητές).
Η δήλωση που έκανε στις τηλεοπτικές κάμερες κρίθηκε ευσεβής: «Ηρθαμε
κι εμεις να τιμήσουμε την Παναγία», ειπε. Εντούτοις, η άλλη ιδιότητα
και δράση του εν λόγω βουλευτή θέτει εν αμφιβόλω την ειλικρίνεια της
τηλεοπτικής δήλωσης: ο Γιώργος Γερμένης είναι μέλος του ελληνονορβηγικού
συγκροτήματος Naer Mataron (black metal ονομάζεται ή μουσική που παίζουν) και ένα από τα τραγούδια του
αναφέρει ενδεικτικά: «... Για μισό εκατομμύριο χρόνια ο Θεός καθότανε/ και έβλεπε
τον ένα να βγάζει το μάτι του αλλουνού/ Και μόνο τότε είχε τη λαμπρή
ιδέα/ να στείλει τον μπάσταρδο γιο του, τον γαμ----* Ιησού Χριστό/ Αλλά
τώρα θριαμβεύει ο Διάβολος/ Θ' αφήσουμε την εκκλησία να σαπίσει/ και θα σφάξουμε στην αγία τράπεζά
τους τους ηλίθιους...» [σσ. 305-307].
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου